diumenge, 4 d’octubre de 2015

Habitación 73



http://www.habitacion73.com/


Després d’un mes de pausa hem tornat al nostre vici. Hem anat a un dels molts room escapes que hi ha a Gràcia, Habitación 73.
La porta principal em va agradar, queda camuflada entre les altres portes del carrer. El tema potser no és molt original, però l’ambientació està prou ben aconseguida. A part d’un, vam resoldre els enigmes bastant ràpid, fent molt bon temps de sortida. Al entrar la noia, que és molt agradable, ens va dir que el millor temps de cada mes té premi, això pot ser que ens motivés una mica més. També està molt bé que tinguin un ranking a la seva web i que hi hagi recompensa pels millors doncs segur que ajuda a tenir més ganes de sortir. 
 
Después de un mes de pausa, hemos vuelto a nuestro vicio. Hemos ido a uno de los muchos room escapes que hay en Gràcia, Habitación 73. La puerta principal me gustó, está camuflada entre las otras puertas de la calle. El tema a lo mejor no es muy original, pero la ambientación está bastante conseguida. A parte de uno, resolvimos los enigmas bastante rápido, haciendo muy buen tiempo de salida. Cuando entramos, la chica que es muy agradable, nos dijo que el mejor tiempo de cada mes tiene premio, esto puede ser que nos motivase un poco más. También está muy bien que tengan un ranking a su web y que haya recompensa para los mejores, esto seguro que ayuda a tener más ganas de salir



Temàtica: Estáis a punto de entrar en una habitación que pertenece a un peligroso fugitivo. Una vez dentro de Habitación73 deberéis resolver diferentes enigmas estratégicamente encadenados que os conducirán a vuestro objetivo final:  ¡Escapar de la habitación con las pruebas... y no morir en el intento! 

El millor :) la motivació de la recompensa.
Lo mejor :) la motivación de la recompensa (no sé si calia traduir això...)

El pitjor :( una de les pistes ens va despistar bastant.
Lo peor :( una de las pistas nos despistó bastante.
 
Per després: Molt recomanable anar al restaurant coreà Sankil. Personal i menjar molt autèntics.
Para después: Muy recomendable ir al restaurante coreano Sankil. Personal y comida muy autenticos. 


Entre que una és poc fotogènica i l'altre que li surt l'accent del cap... sort que tenim un bon temps!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada