dissabte, 5 de desembre de 2015

Asalto a la guarida - Questory


Hem comès un altre robatori! Aquest cop la copa del mundial.
Un mafiós ens va presentar la història i amb certes amenaces ens va proposar robar un gran objecte de valor que tenia en poder un fanàtic del futbol. La idea és prou original, i suposo que per els que us agrada el futbol, que no és precisament el meu cas, gaudireu d’aquest room escape. 
Hemos cometido otro robo! Esta vez la copa del mundial. Un mafioso nos presentó la historia i con ciertas amenazas nos propuso robar un gran objeto de valor que tenía en poder un fanático del futbol. La idea es bastante original, y supongo que por los que os gusté el futbol, que no es precisamente mi caso, disfrutareis de este room escape. 


Temàtica: Os habéis endeudado un asunto al Jefe. Para poder rehabilitarse en sus ojos tenéis que hacer algo muy importante para él. Vuestra misión – penetrar en la guarida secreta del fanático más famoso de fútbol, encontrar y robar el objeto de mucho valor: la copa de oro del mundial de fútbol. ¿Conseguiréis cumplir lo prometido y quedarse desapercibidos?

El millor :) El moment que hem acabat tots quatre asseguts a terra jugant.
El pitjor :( Per mi el tema no m’ha enganxat massa.

Lo mejor :) El momento que hemos terminado los cuatro sentados al suelo jugando.
Lo peor :( Para mí el tema no me ha enganchado demasiado. 


 http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html


Per després: Vam acabar a un Frankfurt de la Plaça del centre…per si us ve de gust una cosa guarra, ràpida i bé de preu. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada