dilluns, 27 de juny de 2016

Training room

http://trainingroombcn.com/


Com millor que passar la ressaca de la verbena de Sant Joan espavilant-nos una mica amb un dels room escapes catalogat com dels més difícils de Barcelona.
< Els nois de Training room ens esperaven  encorbatats, simulant agents d’una agència d’espionatge, que crec que els hi falten una mica més de dots interpretatives perquè ens acabéssim de creure la història on estàvem entrant. Una de les sales és molt bona!, on es necessita una bona comunicació de grup per superar-la. Un joc de 90 minuts que ens va passar volant, i tot i que no vam aconseguir el nostre objectiu, vam estar-hi molt a prop.  
Que otra forma mejor que pasar la resaca de la verbena de Sant Joan espabilándonos un poco con uno de los room escapes catalogado como de los más difíciles de Barcelona. Los chicos de Training room nos esperaban con corbata, simulando agentes de una agencia de espionaje, que creo que les faltan un poco de dotes interpretativas porque nos creciésemos la historia donde estábamos entrando. Una de las salas es muy buena!, donde se necesita una buena comunicación de grupo para superarla. Un juego de 90 minutos que nos pasó volando, aunque no conseguimos nuestro objetivo, estuvimos muy cerca.



Temàtica: Training Room (TR) es la zona de entrenamiento en Barcelona para formar parte de la mayor red secreta de espionaje. En esta zona de escape, seguiréis las pistas para resolver enigmas y superaréis pruebas impactantes para completar la misión y convertiros en espías. No somos un room escape normal. Con esta experiencia pondréis a prueba todos los sentidos y descubriréis habilidades que no conocíais.
http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html

El millor :) El principi.
El pitjor :( La decepció quan vam sentir el fi del compte enrere.
Lo mejor :) El principio.
Lo peor :( La decepción cuanto oímos el fin de la cuenta atrás.
Aquests 3 están massa riallers per no haver aconseguit sortir-ne vius.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada