dissabte, 2 de juliol de 2016

La mazmorra - Maximum Escape

Resultado de imagen de maximum escape barcelona
Quina passada d’ambientació!! El primer room escape de Maximum Escape, Presoners de les masmorres, és un viatge en el temps!
Al sortir, sens va fer estrany que a fora fos de dia i que estiguéssim en plena Eixample de Barcelona. No hi ha molts enigmes, però estan molt ben situats en la història i ambientació. Vigileu els que tingueu claustrofòbia... ja se sap, unes masmorres mai han estat gaire espaioses.
Que pasada de ambientación!! El primer room escape de Maximum Escape, Los prisioneros de la mazmorra, es un viaje en el tiempo! Al salir se nos hizo extraño que a fuera fuera (anda sale repetida) de día  y que estuviéramos en mitad de la Eixample de Barcelona. No hay muchos enigmas, pero están muy bien situados en la historia i la ambientación. Vigilad los que tengáis claustrofobia… ya se sabe, unas mazmorras nunca han sido muy espaciosas.

Temàtica: La Europa Medieval tenía fama por sus duros modales y la ausencia total de compasión. Por eso ni siquiera busques la misericordia en estas mazmorras. Parece que vas a ser ejecutado sin razón alguna pero aun tienes una oportunidad de sobrevivir... Piensa cómo vas a escapar de esta prisión y date prisa, el verdugo esta a punto de llegar

http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.htmlhttp://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html

EL millor :) Decoració i efectes excel·lents!
El pitjor :( Un enigma va ser massa complicat per uns sapastres com nosaltres i vam necessitar més ajuda del que ens hagués agradat.

Lo mejor :) Decoración y efectos excelentes!
Lo peor :( Un enigma fue demasiado complicado para unos patosos como nosotros y necesitamos más ayuda del que nos hubiera gustado.



*Ara Claustrophobia és Maximum Escape.

Els botxins no són gaire riallers...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada