diumenge, 11 de juny de 2017

El submarí soviètic - Escape Masnou

Resultado de imagen de escape masnou
Sabíem que hi havia un submarí nuclear soviètic al Masnou, i ja tocava que anéssim a fer una visita a Escape Masnou.
Ens van fer una presentació del joc molt divertita, les instruccions justes explicades amb molta gràcia! Un cop dintre al submarí vam haver de treballar... al nostre ritme... de vegades amb massa calma, tanta, que vam aconseguir el nostre objectiu a falta de 4 segons!!! Una ambientació correcte i probes prou ben posades per tal de posar-te en plena situació mentre fas anar les neurones.

Sabíamos que havía un submarino nuclear soviético en el Masnou, y ya tocaba que fuésemos a visitar Escape Masnou. Nos hiciéron una presentación del juego muy divertida, las instrucciones justas explicadas con mucha gracia! Una vez dentro el submarino tubimos que trabajar... a nuestro ritmo... a veces con demasiada calma, tanta, que conseguimos nuestro objetivo a falta de 4 segundos!! Una ambientación correcta y pruebas suficiente bien puestas para ponerte en plena situación mientra haces funcionar las neuronas. 
Temàtica: Saltan todas las alarmas. Te has quedado aislado junto con otros camaradas en una zona segura del submarino nuclear soviético en el que estáis destacados y los indicadores marcan una pérdida crítica de oxígeno… Deberéis intentar recuperar el control del submarino y llevarlo a buen puerto antes de que sea demasiado tarde. Y si por el camino averiguáis qué es lo que ha salido mal, mejor que mejor.

http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html

El millor :) La part de guiar el submarí cap bon port.
El pitjor :( Realment, crec que la poca coordinació i el ritme de tortuga que ens vam marcar no ens van deixar gaudir a tope de la experiència... ja sabeu, hi ha dies i dies...

Lo mejor :) La parte de guiar el submarino hacia buen puerto.
Lo peor :( Realmente, creo que la poca coordinación y el ritmo de tortuga que nos marcamos no nos dejaron disfrutar a tope de la experiencia... ya sabéis, hay días y días...

Sí, sí, això de portar uniforme afavoreix... o no?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada