dissabte, 24 de juny de 2017

Kessler Galimany Room Escape

Haviem sentit que al room escape de Kessler Galimany hi havia molta feina a fer, doncs vam reunir el millor equip per resoldre el seu repte de 75 minuts.
I així ho vam fer, vam sortir victorioses! Realment hi ha feina, i ens la vam repartir molt bé. La varietat de proves és bona, i cada enigma té una manera diferent de resoldre's. El que vam trobar més pobre és la història, hi ha més d'una cosa que no va acabar de convèncer. La presentació del joc també va ser un pèl fluixa, i la decoració, tot i que encaixava amb les proves, estava una mica deteriorada, fins i tot una prova vam improvisar una mica per resoldre-la perquè no funcionava bé.   

Habíamos oido que en room escape de Kessler Galimany había mucho trabajo que hacer, pues reunimos el mejor equipo para resolver su reto de 75 minutos. Y así lo hicimos, salimos victoriosas! Realmente hay trabajo, y nos lo repartimos muy bien. La variedad de pruebas es buena, y cada enigma tiene una manera diferente de resolverse. Lo que encontramos más pobre fue la historia, hay más de una cosa que no nos acabo de convencer. La presentación del juego también fue un pelin floja, y la decoración, aun que encajaba con las pruebas, estaba un poco deteriorada, incluso una prueba improvisamos un poco para resolver-la porque no funcionaba bien. 
Temàtica: Ven a la nueva “Room Escape” de Sants y ayúdanos a resolver el gran misterio que se esconde tras las puertas de este enigmático obrador… Si te gustan los acertijos y resolver enigmas, disfruta de ésta aventura junto a tus amigos, donde tu misión será descifrar las combinaciones escondidas que abren las puertas hacia un gran secreto familiar…
El millor :) No vam parar ni un moment.
El pitjor :( Vam anar fent sense tenir massa consciència quin era l'objectiu final.
Lo mejor :) No paramos ni un momento.
Lo peor :( Fuimos haciendo sin tener demasiada conciencia de cual era el objetivo final. 

Quina cara de satisfacció!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada