dilluns, 5 de juny de 2017

The bunker - Roomxcape Lloret

Resultado de imagen de roomxcapelloret

Vam ser els primers clients en reservar la sala The Bunker de RoomXcape Lloret. Voliem fer sortida familiar a la costa, i per casualitat, o no, vam veure que ja eren operatives les reserves de el segon room escape que obria a Lloret de Mar.
Vam voler fer mode competició, jugant una parella després de l'altre. La veritat, vam sortir-ne bastant emprenyats... La game-màster molt simpàtica, però no compensa totes les precarietats que vam trobar. A la recepció no hi havia res de res.... només dir que encara hi havia la marca de les obres als vidres. Vam haver d'entrar les nostres coses a dintre el joc, i tampoc és que hi hagués res per penjar-ho, o sigui que ho vam deixar a terra, on encara hi havia el polsim de les reformes. S'han currat un vídeo de presentació que és la òstia... però res a veure amb la realitat de la sala. Un error en el sistema de comunicació va fer que la game-màster entrés a re-iniciar-lo. La venen com a una sala amb molta electrònica... a veure, obrir i tancar interruptors es considera electrònica?... potser sí... Un espai petit, sense cap sorpresa. I un element que podria ser el més interessant, després de 15 minuts de barallar-nos'hi, no va  acabar de funcionar, i la game-màster va haver de tornar entrar per segon cop. Decoració pràcticament inexistent, cosa que la game-màster  ens va dir que l'han de millorar... doncs no obris reserves fins que no estigui tot apunt no?? Entenem que hi ha feina i diners invertits, i hi ha algun moment que has de decidir obrir, però creiem que es van precipitar! Per part nostre no va ser una bona experiència. 

Fuimos los primeros clientes en reservar la sala The Bunker de RoomXcape Lloret. Queríamos hacer salida familiar a la costa, y por casualidad, o no, vimos que ya estaban operativas las reservas de el segundo room escape que abría en Lloret de Mar. Quisimos hacer modo competición, jugando una pareja después de la otra. La verdad, salimos bastante cabreados... La game-master muy simpática, pero no compensa todas las precariedades que encontramos. En la recepción no había nada de nada... solo decir que aun había la marca de las obras en los cristales. Tuvimos que entrar nuestras cosas dentro el juego, y tampoco había nada para colgarlo, o sea que lo dejamos en el suelo, donde aun haba el polvo de las reformas. Se han currado un vídeo de presentación de la ostia... pero nada que ver con la realidad de la sala. Un error en el sistema de comunicación hizo que la game-master entrase a reiniciarlo. La venden como una sala con mucha electrónica... a ver, encender i apagar interruptores se considera electrónica?... puede que si... Un espacio reducido, sin ninguna sorpresa. Y un elemento que podría ser lo más interesante, después de 15 minutos peleándonos con eso, no acabo de funcionar, y la game-master tubo que volver a entrar por segunda vez. Decoración prácticamente inexistente, cosa que la game-master nos dijo que lo tienen que mejorar... pues no abras reservas hasta que no esté todo listo no?? Entendemos que hay mucho trabajo y dinero invertido, y en algún momento se tiene que decidir abrir la sala, pero creemos que se precipitaron! Por nuestra parte no fue una buena experiencia. 

Temàtica: Guerra. La guerra nunca cambia. Los romanos emprendieron la guerra para reunir esclavos y riquezas. España construyó un imperio de su lujuria por el oro y el territorio. Hitler convirtió a Alemania en una superpotencia económica. El fin del mundo ocurrió casi como lo habíamos predicho. En dos horas, la mayor parte del planeta se redujo a cenizas. El mundo estaba sumiso en un abismo de fuego nuclear y radiación. Algunos fueron capaces de cubrirse en grandes refugios subterráneos, específicamente construidos para esto. Tenían agua, comedores, energía nuclear, centros médicos y otras instalaciones que podrían proporcionar una vida cómoda a cientos personas durante varios siglos. Encarcelado con seguridad detrás de la gran puerta de la bóveda, bajo una montaña de piedra, una generación ha vivido sin conocimiento del mundo exterior. Porque en aquel día fatídico, cuando el fuego llovía del cielo, la gigantesca puerta de acero se cerró… y nunca volvió a abrirse. Fue aquí donde naciste. Es aquí donde morirías.


El millor :) El vídeo de presentació del joc.
El pitjor :( Un espai petit, molt lineal, no ens vam creure ni per un moment que érem a un búnquer...
Lo mejor :) El vídeo de presentación del juego. 
Lo peor :( Un espacio pequeño, muy lineal, no nos creímos ni por un momento que estábamos en un bunker... 


I per acabar-ho d'adobar... vam perdre...ells van sortir abans :(

3 comentaris:

  1. Nois! Totalment d'acord. Vaig anar fa 3 setmanes a fer la d'indiana Jones i vaig sortir emprenyadíssim! Sense guixetes, proves nefastes, ambientació de 0, i vam sortir en 35 minuts, portant 3 persones que s'estrenaven. Sincerament em vaig sentir estafat. Seguiré el vostre ranking.
    Sales com aquesta fan que el joc sigui mediocre!!!

    Fins la propera!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marcnogs, només dir-te que animis a els que s'estrenaven a fer-ne més, de molt segur que aniran a millor!

      Elimina
  2. Nois! Totalment d'acord. Vaig anar fa 3 setmanes a fer la d'indiana Jones i vaig sortir emprenyadíssim! Sense guixetes, proves nefastes, ambientació de 0, i vam sortir en 35 minuts, portant 3 persones que s'estrenaven. Sincerament em vaig sentir estafat. Seguiré el vostre ranking.
    Sales com aquesta fan que el joc sigui mediocre!!!

    Fins la propera!

    ResponElimina