dimecres, 23 d’agost de 2017

El caso - La Visita Room Scape

Resultado de imagen de la visita room escape barbera

Vam anar a resoldre el cas de La Visita Room Scape a Barberà del Vallès, i vam fer un molt bon temps!! Bé equip bé!!
Un room escape de tó clàssic, però amb algun gir interessant. Amb varietat d'enigmes i poc lineal. Teniu 70 minuts per resoldre el cas i entendre tota la història, el primer ho vam fer amb més de 25 minuts de marge, el segon... la game-master molt amablement ens va haver d'acabar d'explicar el fil argumental del cas que acabàvem de resoldre :) 

Fuimos a resolver el caso de La Visita Room Scape a Barberà del Vallès, y hicimos un muy buen tiempo!! Bien equipo bien!! Un room escape de tono clásico pero con algún giro interesante. Con variedad de enigmas y poco lineal. Tenéis 70 minutos para resolver el caso y entender toda la historia, lo primero lo logramos con más de 25 minutos de margen, lo segundo... la game-master muy amablemente nos tubo que acabar de explicar el hilo argumental del caso que acabábamos de resolver :)

Temàtica: La desaparición de Sarah Lazfer ha trastornado al vecindario. Una chica inocente, hija de una familia humilde, recién llegada a la ciudad. Una llamada a los servicios de emergencia hace saltar todas las alarmas. La repentina aparición del cadáver de la abuela de Sarah no ha hecho mas que empeorar la sensación de pánico en el pueblo. El equipo de investigación de la Policia científica ya se ha desplazado al lugar de los hechos. ¿Seréis capaces de encontrar las claves para resolver El Caso?
http://www.roomscaper.es/2015/08/vocabulari.html

El millor :) Enigmes variats, que tots i cadascú de nosaltres hi va haver d'aportar neurones per resoldre'n algun. 
El pitjor :( Resoldre el cas sense saber ben bé què havíem resolt...
Lo mejor :) Enigmas variados, que todos y cada uno de nosotros tuvimos que aportar neuronas para resolver alguno. 
Lo peor :( Resolver el caso sin saber exactamente que habíamos resuelto...


Equipazooooo!! La meva cara de satisfacció ho diu tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada