dimecres, 30 d’agost de 2017

Sacrilegium - Intrappola.to Barcelona

Resultado de imagen de intrappola.to barcelona
Havíem de provar aquest repte, Sacrilegium, un dels dos room escapes de Intrappola.To Barcelona, coneguts per ser pràcticament impossibles d'acabar.
L'experiència comença bé, rebent un enigma per desxifrar al moment de fer la reserva, sinó... no pots ni entrar a jugar. Un cop a dintre es va fer el caos, tots vam distribuir-nos per intentar resoldre proves, ja que n'hi ha una rera de l'altre. L'objectiu bàsic és arribar al 100% del room, i això vol dir arribar a obrir una porta, que no és ben bé la de sortida... Tot i que no hi ha una història a seguir, hi ha certa decoració acord amb la temàtica. Ens vam repartir prou bé la feina, i si algú quedava encallat en algun enigma, doncs res... a per un altre! Una membre del grup, es va acabar menjant les proves que els altres acabavem passant-ne de llarg. I de fet, va acabar descobrint que un dels enigmes no es pot resoldre, ens vam quedar llarga estona amb el game-master perquè ens expliqués la solució i ni ell va poder, encara no entenem com hi ha grups que han arribat al 100%. Deixant a part que ens vam trobar algun cadenat fora de lloc, i que una pista errada ens va tenir encallats bastanta estona en un punt. En general el repte està prou bé, i sí, hi ha moltíssimes coses a fer i molt diferents entre elles, però també estaria bé que polissin algunes coses. Recomanable anar grups de 5 o 6.

Teníamos que probar este reto, Sacrligeium, uno de los dos room escapes de Intrappola.To Barcelona, conocidos por ser prácticamente imposibles de acabar. La experiencia empieza bien, recibiendo un enigma para descifrar en el momento de hacer la reserva, si no... no puedes ni entrar a jugar. Una vez dentro se hizo el caos, todos nos distribuimos para intentar resolver pruebas, ya que hay una tras otra. El objetivo básico es llegar al 100% del room, y esto quiere decir llegar a abrir la puerta, que no es exactamente la de salida... Aun que no hay una historia a seguir, hay cierta decoración acorde con la temática. Nos repartimos bastante bien el trabajo, y si alguien quedaba encallado en algún enigma, pues nada... a por otro! Una miembro del grupo, se acabo comiendo las pruebas que los otros acabábamos pasando de largo.  Y de hecho, acabó descubriendo que uno de los enigmas no se puede resolver, nos quedamos largo rato con el game-master para que nos explicase la solución y ni el pudo, aun no entendemos como hay grupos que han llegado al 100%. A parte que nos encontramos algún candado fuera de sitio, y que una pista errada nos tubo encallados bastante tiempo en un punto. En general el reto está bastante bien, y sí, hay muchísimas cosas que hacer y muy diferentes entre ellas, pero también estaría bien que puliesen algunas cosillas. Recomendable ir grupos de 5 o 6.



Temàtica: ESTÁIS ATRAPADOS EN UNA CRIPTA DONDE SE ACABA DE COMETER UN SACRILEGIO. SOIS LAS VÍCTIMAS DESTINADAS AL SACRIFICIO PARA VENERAR AL MAL. LOS SACERDOTES DEL OCULTISMO ESTÁN CELEBRANDO UNA MISA NEGRA Y DENTRO DE UNA HORA LLEGARÁN PARA EJECUTAR LAS ÓRDENES DEL DEMONIO. UNA HORA. ESTE ES EL TIEMPO QUE TENÉIS PARA LIBERAROS Y EVITAR LA ETERNA AGONÍA QUE OS ESPERA. PRESTAD ATENCIÓN A LOS RUIDOS PROCEDENTES DE LAS TINIEBLAS Y TRATAD DE SUPERAR EL MIEDO. SOIS UN GRUPO, Y EN GRUPO TENÉIS QUE DERROTAR A LA OSCURIDAD. COLABORAD, COMBINAD VUESTRAS CAPACIDADES COMPLETÁNDOOS RECÍPROCAMENTE. SÓLO ASÍ PODRÉIS TRIUNFAR SOBRE LAS FUERZAS DEL MAL Y VER LA LUZ DEL SOL.

El millor :) El repte en sí, i els moments de caos i corredisses durant el compte enrere
El pitjor :( Trobar-nos enigmes impossibles de resoldre, i algun cadenat fora de lloc no motiva... entenem que és una sala molt complicada de recollir, però especialment s'han d'assegurar que l'equip que juga no es trobi entrebancs aliens al joc , ja que cada minut compta en aquest room escape.
Lo mejor :) El reto en sí, y los momento de caos y carrerillas durante la cuenta atrás. 
Lo peor :( Encontrarnos enigmas imposibles de resolver, y algún candado fuera de sitio, entendemos que es una sala muy complicada de recoger, pero especialmente se tienen que asegurar que el equipo que juega no encuentre trabas ajenas al juego, ya que cada minuto cuenta en este room escape.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada